Thesis finished!

Today is the day that my thesis is finished. I handed it in on November 15, and today I graduated with honor (cum laude) 🙂

The past months were very intense, but all was worth it. For everyone who’s interested, the public version of the thesis can be downloaded from here.

Thesis customization in the Internet economy

My aim is to keep posting to this weblog every now and then. The thesis is finished, but the topic is still alive and research never ends.

14 Responses to Thesis finished!

  1. Paul says:

    He Bas,

    Gefeliciteerd! Als het linkje werkt 🙂 zal ik m is goed doorlezen..

    Hoe was de zitting? Stelde ze nog lastige vragen?

    Groet,
    Paul

  2. Bas Reus says:

    The link should be working again.
    @Paul, geen lastige vragen, gewoon een gesprekje. Hoe gaat het met jouw scriptie?

  3. uli says:

    Bas, sorry, I forgot, first of all: Congratulations! Second: Link works in Firefox, but not in Safari – just to let you know.

  4. Nick says:

    Hey Bas,

    Gefeliciteerd! Zal je thesis met veel interesse gaan lezen!

    Nick

  5. Tim says:

    He Bas!

    Gefeliciteerd! Je bent de eerste Andijker van onze groep die is afgestudeerd, hoop dat ik snel kan volgen 😉

    Groeten,
    Tim.

  6. Update on Music Personalization: Bas Reus analyzes Last.fm and Pandora Media

    Some time ago, I wrote about different sites where you can personalize your music. Bas Reus, a student of information sciences at the University of Amsterdam, recently finished his master’s thesis on customization in the internet economy, comparing di…

  7. Thijs says:

    Gefeliciteerd Bas!
    Snel je thesis lezen, ben benieuwd!
    Al plannen voor je toekomst?

    groeten,
    Thijs

  8. Martin says:

    Hey Bas,

    gefeliciteerd met je cum laude! Goed gedaan. Weet je al wat je nu gaat doen? Reizen / relaxen / werken?

    Ik zal je scriptie met interesse lezen. Ben benieuwd!

  9. Mike says:

    Bas, gefeliciteerd!
    Heb je scriptie al kort bekeken, maar ben benieuwd wat er verder in staat. Ik zal proberen om de 21ste erbij te zijn. Wel heb ik op die dag interviews voor mijn empirisch onderzoek maar ik zal proberen om daarna te komen. Een leuke gelegenheid om weer is bij te praten.

    Groeten, Mike

  10. Bas Reus says:

    @studiemates 🙂
    Op dit moment ben ik fulltime aan het werk gegaan waar ik al bijna 4 jaar zit, vakantie heb ik ook geboekt (weekje naar de sneeuw), en de rust bevalt me nu even goed 🙂
    Voor de toekomst heb ik genoeg plannen, maar heb nog niet gezocht naar een eventueel ander bedrijf o.i.d.

    Leuk als jullie er allemaal zijn de 21e!

  11. Bas,

    ontzettend gefeliiciteerd met je cum laude, toemaar.
    Ik ga zeker je thesis doorbladeren, want ben zeer benieuwd.
    Succes met werken, maar dus eerst weekje wintersporten.

    Groet Tim (die non-Andijker)

Leave a Reply

